Se on sillä lailla että ei vanha jaksa enää, ainakaan bilettää kokonaista vuorokautta. Tai sen vielä, mutta ei siitä tule toivuttua sitten millään.. Lauantaina juhlittiin ja reissailtiin ja vieläkin olen ihan kuollut ja katki. Ja on tää vähän haikeaakin, kun niin tiiviisti oltiin alkuvuosi kimpassa ja nyt tuli erkaannus kaikista, ainakin melkein kaikista.

Salille pääsin vasta eilen illalla ja kyytiä sai selkä ja haukkarit. Joku vois ajatella että olen pimeä kun tällä elopainolla treenaan miten treenaan, jos rasvaprosentti kiipeää kattoon, ei olkapään takaosat ole ehkä ne tärkeimmät.. Eipä! Mulle on tosi tärkeää muokata niin paljon lihasta kun vaan mahdollista, samalla kun hilaan sitä rasvaa alaspäin. Mä en tahdo että kun jonain aamuna (miks mä aina miellän nää jutut aamuihin..?) herään simsalabim-laihtuneena normityyppinä, katsoo peilistä kasa tai vuori hyllyvää nahkaa ja kaikki lihakset on lähteny vihreämmille veräjille..

Mun treeniviikko koostuu 4-5 salitreenistä, joihin päälle tulee aerobiset hötkyilyt. Sekä lasten kanssa hyöriminien.

Voih, taas mut keskeyttää nuo nappulat. Jatkamma myöhemmin=)