Mä olen tyystin unhoittanut tämän blogin olemassa olon, mutten voinut olla jatkamatta kun sen nyt puolentoistavuoden jälkeen löysin. En vielä ole tämän kapungin vahvin, mutta top kympissä ehkä;) 

Ammattitaitoakin on kehittynyt jo jonkun verran ja taskussa hyvinvointivalmentajan sekä kuntosalivalmentajan lisenssit. PT-koulutus on vielä kesken,mutta vielä mä senkin kengitän:)

Tänään laitoin toiminimipaperit ja kaupparekisteri-ilmon eteenpäin, jospa tästä kehkeytyisi elämäntyökin vielä.

Jos löysit tänne, toivon ettet löydä pois, vaan jää tänne, mun kanssa=)

Harrastuksiini kuuluu nykyään myös kesäteatteri joka vie valtavan osan ajasta, mutta on se kivaakin ja poissa jääkaapilta sekin aika on ;)  Matkat pyrin pyöräilemään ja yhteensä siitä tulee n.13km/päivä ja komeat ylämäet on molemmissa päissä.

Painoa mulla on vieläkin paaaaaaaaaaaaljon, mutta olen paaaljon paremmassa kunnossa kuin ennen.

 

Nyt on lapset hereillä ja vailla välipalaa joten palataan astian alle=)