Perjantaipäivitys=)

 

Ruodussa ollaan, mutta liikuntaa on ihan liian vähän tullut harrastettua, muttakusikskuseliseli, mä en oo päässy kun oon ollu hoitovastuussa näistä murusista ihan yssissein, kun äijä painaa duunia. Ei se selitys millekkään totaaliurheilemattomuudelle ole, koska pystyyhän sitä kotonaankin ihminen reenailemaan jah, enhän mä nyt ihan paikoillani ole pysynyt sentään. Aina on kuitenkin vara parantaa! Mies ei mielestäni ehkä ihan niin messissä tässä jutussa ole, että hän jaksaisi kannustaa mua tai patistaa mihinkään, mutta ei tää tietty ole kenenkään muun juttu kun mun ihan ikioma!

Tänään mennään vähän isovanhemmille lasten kanssa ja siellä voin jättää lapset hoitoon ja lähteä itse vaikka lenkille.

Huomenna tulee ystäväperhe istumaan iltaa, joten saattaa olla kova homma pitää itsensä ruodussa, mutta en lähde ollenkaan nyt luovuttamaan tätä taistelua jo etukäteen, eli toivoa on vielä.

 

Pari viikkoa tätä projektia on nyt takana vai kolme ja painoa on tippunut 5 kiloa :)

 

TSemmosta!!