Gyllä!!

Minä suuri herkkupertse olin synttäreillä ja vielä jopa lastenkutsuilla ja vaikka pöydät notkui herkkuja, tyydyin pariin kuppiin kahvia Melkein ajattelin että no yks vaan, mutta sain kuin sainkin pidettyä itseni kurissa ja olo kotiin palattuani oli kovasti paljon tyytyväinen. Ja oli mulla muutenkin oikein mukavaa, aikuista seuraa ja lapset juoksenteli jaloissa, mutta tavallaan sai itse vapaata kaitsemisesta, en siis murjottanut ja kuolannut pöydän alla vaikka ilman herkkuja olinkin..

Tänään olosuhteiden pakosta on syömiset ollut vähän turhankin pienet, mutta enköhän mä pärjää

Liikuntasuoritukset olen tänään saanut vaunujen lujasta lykkimisestä neuvolaan ja takaisin, tyhjin renkain.. voin kertoa että kyllä tuntuu jaloissa, 1h20min ja rapiat päälle.

Huomenna mennään lapsosien kanssa ystäväperheen luo avittamaan lastenhoidossa, mutta eväät on jo valmistettu, kunhan vaan joku muistuttaisi ottamaan ne mukaankin :)

Viime yö oli kuopuksen kanssa aika raskas, joten alkaa selkeästi nämä hereillä olevat aivosolutkin jo uuvahtaa, joten kai sitä pitää laittaa kone kiinni ja marssia unten maille.