Missä hitossa mä oon ollu??!! Tää, tai no nää ei oo helppoa, helppoja..  Blogin hengissä pito, pienen ja vähän isomman pienen kasvatus, laihdutus, treenaus, sosiaalinen elämä, ynmsis :) Mut ainakin mä olen maailman paras rutisia!! Ja isoin.. Paino on samassa kuin silloin kun en ollut vielä laihtunut kauheasti.. lue siis= noussut.. Ja vitutusmaximus sen tuliaisina. Sen sijaan että vetelisin nyt itsesäälisuklaata naamaan, tulin tänne ja myönnän heikkouteni. Eteenpäin sanoin mummo kun putosi omenapuusta..

Joo siis ilmassa on ollut luovuttamisentuntua, aikapulaa, luovuttamisentuntua, silmälaput silmillä kulkemista.. Perhehuolia, jotka on onneksi selvinneet parhainpäin ja onhan tässä kivaakin ollut, mutta mä oon syöny liikaa ja liikkunut liian vähän. Mutta vaikka mun blogini kuinka kuolentuisi välillä, niin mä vielä olen tavoitteessani.. En nyt enkä ehkä vielä edes ensivuonna, mutta lähellä ja ainakin kohden menossa.

Terkkuja K:lle mikäli joskus vielä tänne eksyt =)